- Pro nastavení synchronizace nákladů a statistik z Heuréky klikněte na tlačítko “Nepřetržitá synchronizace” ve sloupci Heuréka.
- Ještě než nastavíte celou synchronizaci je nutné zkontrolovat, zda máte na Heuréce nastavené měření konverzí. To můžete ověřit kliknutím na tlačítko “Otevřít nastavení Heuréky”.
- Po kontrole, se již můžeme pustit do nastavování. Nejprve zvolte název synchronizace. Poté vložte přihlašovací email a heslo do Heuréky a klikněte na tlačítko “Načíst Heureká eshopy”. Níže vyberte jaký eshop chcete synchronizovat.
- Zvolte výchozí značení Vaší kampaně. Pokud v XML feedu nemáte UTM parametry pro Google Analytics vložte zde heureka.cz (nebo heureka.sk) a referral. Pokud ale UTM parametry ve feedu máte (což vřele doporučuji), vložte zde Vaše utm_source a utm_medium, které vkládáte do feedu (měly by být u všech produktů stejné).
- Zvolte zda chcete synchronizovat náklady včetně DPH nebo bez DPH.
- Dále vyberte v jaké měně chcete náklady synchronizovat. Přepočet proběhne vždy podle aktuálního kurzu.
- Z nabídky vyberte Google Analytics účet a Google Analytics službu. Poté vyberte název importu údajů.
- Tím je nastavení dokončeno. Kliknutím na tlačítko “Koupit” nastavení uložíte a odečte se Vám také kredit.
Více o dalším nastavení synchronizace v návodu o nastavení Analytics Importéru a Skliku.