Nastavte si jednoduše import statistik a nákladu z Facebooku do Google Analytics!
- Klikněte na tlačítko “Přidat” ve sloupci Facebook.
- Nejprve zkontrolujte, zda již máte požadovaný Facebook účet v Analytics Importeru. Pokud zde není, je potřeba ho nejprve přidat.
- Klikněte na tlačítko “Přidat Facebook účet”. Přihlaste se do Facebooku a povolte přístup ke statistikám.
- Následně budete přesměrováni zpět do Analytics Importeru.
- Znovu klikněte na tlačítko “Přidat” ve sloupci Facebook.
- Zvolte název synchronizace a vyberte Facebook účet.
- Nyní zvolte z nabídky Facebook reklamní účet.
- Pokud chcete importovat statistiky jen vybraných kampaní, můžete je vybrat.
- Níže můžete také vložit URL adresu Facebook XML feedu, ze kterého vytváříte katalog. Tento krok platí pouze v případě, že budete importovat statistiky z produktových kampaní.
- Vyplňte k jakému zdroji a mediu chcete statistiky synchronizovat. Tyto údaje se použijí pouze tehdy, pokud nebudete mít označené URL adresy Facebook reklam.
- Zvolte zda chcete synchronizovat náklady včetně DPH nebo bez DPH.
- Dále vyberte v jaké měně chcete náklady synchronizovat. Přepočet proběhne vždy podle aktuálního kurzu.
- Z nabídky vyberte Google Analytics účet a Google Analytics službu. Poté vyberte název importu údajů.
Tím je nastavení dokončeno.
Více o datech a statistikách, které se synchronizují z Facebooku do Google Analytics najdete zde.