Nové datové přehledy v Heuréce jsou teprve v beta verzi. Ale zdá se, že Heuréka vykročila konečně správným směrem. Na zpracovávání hromady dat, které má k dispozici, začala používat českou platformu Keboola. Už tedy nespoléhá jen na své servery a programátory. Doufejme, že si nenechá všechny nové poznatky pro sebe, ale že se s nimi podělí s eshopy.
První vlašťovkou jsou tedy nové datové přehledy. Ty jsou prozatím jen v betaverzi. My už přesto pracujeme na konektoru, který tyto data zpracuje a dostane do Google Analytics. Můžete se těšit již brzy, na ještě přesnější data z Heuréky v Google Analytics.
Zároveň v rámci vyžádané zpětné vazby komunikujeme s Heurékou, aby tyto datové reporty rozšířila i o další data, která má bezpochyby k dispozici. Především jde o počet zobrazení produktu. Díky tomu bychom mohli zobrazit v Google Analytics CTR, podobně jako to už umožňujeme u Zboží.cz. Držte palce, ať se nám podaří přesvědčit Heuréku o užitečnosti dat.
K datovým přehledům můžete napsat zpětnou vazbu i sami. Budeme moc rádi, pokud se přidáte k nám a společně přesvědčíme Heuréku, aby nám dávala víc dat o tom, co se děje s inzeráty, které si platíme.
Více o nových datových přehledech najdete na blogu Heuréky.